halokrom Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Skrivet 7 Augusti 2007 Jag undrar bara om ni tycker att det är svårt att få scarabgun på halo 2? Jag fick den utan banchee. :P Citera
ArgSnickare Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Skrivet 7 Augusti 2007 Jag undrar bara om ni tycker att det är svårt att få scarabgun på halo 2? Jag fick den utan banchee. :P nepp inte så värst svårt men hur i h*lvete fick du den utan banshee? Citera
halokrom Skrivet 7 Augusti 2007 Författare Rapport Skrivet 7 Augusti 2007 Jag undrar bara om ni tycker att det är svårt att få scarabgun på halo 2? Jag fick den utan banchee. :P nepp inte så värst svårt men hur i h*lvete fick du den utan banshee? med en låda sputnik skull och rocketlancher :D Citera
ArgSnickare Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Skrivet 7 Augusti 2007 Jag undrar bara om ni tycker att det är svårt att få scarabgun på halo 2? Jag fick den utan banchee. :P nepp inte så värst svårt men hur i h*lvete fick du den utan banshee? med en låda sputnik skull och rocketlancher :D ehh...? kan du förklara? :o Citera
Filiandor Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Skrivet 7 Augusti 2007 Visste ej att det fanns någon Scarabgun äns :s Citera
halokrom Skrivet 7 Augusti 2007 Författare Rapport Skrivet 7 Augusti 2007 (redigerat) Jag undrar bara om ni tycker att det är svårt att få scarabgun på halo 2? Jag fick den utan banchee. :P nepp inte så värst svårt men hur i h*lvete fick du den utan banshee? med en låda sputnik skull och rocketlancher :D ehh...? kan du förklara? :o Svårt att förklara, men i slutet på metropolis när scraben har stannat så ska du ta en speciel låda och skuta roketlancher på marken och du flyger åt helv#te upp på bron!! :D :D Det finns en film på youtube också som visar hur man gör sök på box halo scarabgun Redigerat 9 Augusti 2007 av halokrom Citera
Fruktnystan Skrivet 8 Augusti 2007 Rapport Skrivet 8 Augusti 2007 Jag har aldrig lyckats få den jäveln, men jag HAR sett den in action. Den äger verkligen. Citera
halokrom Skrivet 8 Augusti 2007 Författare Rapport Skrivet 8 Augusti 2007 Jag har aldrig lyckats få den jäveln, men jag HAR sett den in action. Den äger verkligen. Prova lådtricket det är lätt. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.