halokrom Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 Jag undrar bara om ni tycker att det är svårt att få scarabgun på halo 2? Jag fick den utan banchee. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 Jag undrar bara om ni tycker att det är svårt att få scarabgun på halo 2? Jag fick den utan banchee. :P nepp inte så värst svårt men hur i h*lvete fick du den utan banshee? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
halokrom Skrivet 7 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 Jag undrar bara om ni tycker att det är svårt att få scarabgun på halo 2? Jag fick den utan banchee. :P nepp inte så värst svårt men hur i h*lvete fick du den utan banshee? med en låda sputnik skull och rocketlancher :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 Jag undrar bara om ni tycker att det är svårt att få scarabgun på halo 2? Jag fick den utan banchee. :P nepp inte så värst svårt men hur i h*lvete fick du den utan banshee? med en låda sputnik skull och rocketlancher :D ehh...? kan du förklara? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 Visste ej att det fanns någon Scarabgun äns :s Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
halokrom Skrivet 7 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 (redigerat) Jag undrar bara om ni tycker att det är svårt att få scarabgun på halo 2? Jag fick den utan banchee. :P nepp inte så värst svårt men hur i h*lvete fick du den utan banshee? med en låda sputnik skull och rocketlancher :D ehh...? kan du förklara? :o Svårt att förklara, men i slutet på metropolis när scraben har stannat så ska du ta en speciel låda och skuta roketlancher på marken och du flyger åt helv#te upp på bron!! :D :D Det finns en film på youtube också som visar hur man gör sök på box halo scarabgun Redigerat 9 Augusti 2007 av halokrom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 8 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 Jag har aldrig lyckats få den jäveln, men jag HAR sett den in action. Den äger verkligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
halokrom Skrivet 8 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 Jag har aldrig lyckats få den jäveln, men jag HAR sett den in action. Den äger verkligen. Prova lådtricket det är lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.