Gäst JeppeBoy Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 Hej härom dan skulle jag köpa spelet Dark Messiah men vi hade för dåligt grafikkort Man behövde 2.8 Ghz och jag har 1.5 Ghz på min dator så jag undrar vars man kan köpa ett bra och billigt grafik kort på internet!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst flio3 Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 (redigerat) Hej härom dan skulle jag köpa spelet Dark Messiah men vi hade för dåligt grafikkort Man behövde 2.8 Ghz och jag har 1.5 Ghz på min dator så jag undrar vars man kan köpa ett bra och billigt grafik kort på internet!! emm, jag tror att du menar att du har en för dålig processor, ett tips: SÖK PÅ INTERNET! så svårt ska det inte vara ;) +ska du köpa o fixa en ny processor så är det nog ganska mycket jobb! Redigerat 7 Augusti 2007 av flio3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 8 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 lawl GHz har som sagt inget med grafikkortet att göra. sen tar bara DMoM&M 2.6 GHz. www.datorbutiken.se fast du borde nog ta lite expert hjälp om du ska fiza ny precessor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 8 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=331406 Detta är ett av de bästa grafikkorten du kan hitta, fast det är dyrt. Kolla annars in resten av GeForce korten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 8 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 Kolla så du har tillräckligt med RAM-minne också, ibland kan det inte hjälpa med ett bra grafikkort, om du inte har tillräckligt med RAM... Hellre dåligt grafikkort och bra med RAM än tvärtom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 10 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2007 jeez såg ni inte vad han snacka om GHz!!! antagligen behöver han mer RAM och bättre grafik kort med iofs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.