Gäst Denieru Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Skrivet 7 Augusti 2007 Jo, jag hade tänkt att ha en signatur på 68 tecken (inkl. mellanslag) och då står det att min signatur är för lång. Är detta en bugg eller något och hur kan det åtgärdas? Citera
Vitdom Skrivet 8 Augusti 2007 Rapport Skrivet 8 Augusti 2007 Jag har också märkt att i vissa av mina inlägg kommer inte signaturen med, fastän jag har aktiverat min signatur för inlägget. Citera
Simple Skrivet 8 Augusti 2007 Rapport Skrivet 8 Augusti 2007 Jag har också märkt att i vissa av mina inlägg kommer inte signaturen med, fastän jag har aktiverat min signatur för inlägget. samma här... Citera
Gäst Denieru Skrivet 8 Augusti 2007 Rapport Skrivet 8 Augusti 2007 Jo, men det är bara på det första inlägget i tråden era signaturer kommer med. Citera
Vitdom Skrivet 8 Augusti 2007 Rapport Skrivet 8 Augusti 2007 (redigerat) nehe?? :o Va dåligt!!! :cry: Borde fixas så att det syns på alla inlägg! Redigerat 8 Augusti 2007 av Vitdom Citera
Gäst Denieru Skrivet 8 Augusti 2007 Rapport Skrivet 8 Augusti 2007 Kan hålla med, aja back to topic :) Citera
Katt Skrivet 8 Augusti 2007 Rapport Skrivet 8 Augusti 2007 Jo, fast ibland om man skriver en lång rad med text, så står det att den är för lång, sen, om man delar up texten i två rader, så är den inte för lång! O_o Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.