Hoppa till innehåll

Spelet Stannar


igglypuff
 Dela

Rekommendera inlägg

va, vad händer då?? Så det kommer inte va så segt som det är för mej??

 

NEJ, vänta jag har INTE samma problem för mej är det så här: Jag har köpt The elder scrolls iv oblivion game of the year edition. Det funkade finfint när jag stoppade in "Disc one". Sen började jag bli intresserad av tillägen man fick till.

Jag installerade det och det blev jättesegt. Har avinstallerat det men de är fortfarande segt. Typ som om man går in i en dörr så tar det ungefär 5 min ibland. (oftast) det gjorde inte så här från början. ett tyo till är om man ska kolla igenom någon så tar det 30 sek att komma in. likadant i kista. Så kan nån hjälpa mej? Beror det på det där med A knappen. Men den Xbox live grejen på dashboard om man håller inne A på den så kommer det ju upp "join Xboxlive".

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hmm, men har om du joinar Xbox Live da...annars kan du testa markera typ Video på Media tabben och hålla in A knappen ett tag...

 

Ne, men nu funkar det. Tack. Inte alls segt. Jag bara backar när jag har hålt inne A på Xbox live knappen. Sen håller jag alltid 10 sek när jag ska sätta på Oblivion. För jag har ställt in så man måste trycka på Oblivion.

 

Men jag fattar fortfarande varför man måste göra så?? Vadå "rensa"????! (detta var en bra, kul tråd)

Redigerat av BLITZFREEDOME
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...