ziz Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 vad tvan bra? min storasyra tyckte den va dålig jag har bara sett etan=( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ziz Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 ettan va bra ijallfall =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PatrikDenStore Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 Jag tycker att 2.an (Reloaded) var väldigt bra, men jag e ju iofs en riktig Matrix f*n så vet ej vad ni andra tycker :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 o nej filmen e för 15 år f*n Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chain Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 Sen så har Smith fått samma krafter som Neo, vet ej hur, men det kommer att bli en avgörande fight mellan Neo och han i slutet.. Men då kan ju inte alla Smitharna ha fått den kraften utan bara orginalet. Fast om klonerna hjälper Smith så borde han ju vinna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 smith har inte fåt samma krafter som new en han kommer ta alla kloner i sig det var min kompis sa så han kommer få högre styrka o neo kan aldrig dö och han kan stoppa pistol skot med handen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PatrikDenStore Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 ok, asså, orginalet och kopiorna kanske blir ett, vet lixom ej hur Smirh blir så stark så det där stämmer nog... Vet lixom bara att Smith e lika stark som Neo för i trailen så ser man hur dom slåss och det e ruskigt jämt, ungefär som i första Matrix när dom slogs... Och du GoldenMew, Neo kan dö, han är faktiskt fortfarande mänsklig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 på den riktiga värden kan han dö men när han kommer till den andra värden så kan han aldrig dö :wink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
suna Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 Är du säker på att han någonsin var i den riktiga världen? :wink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 har du inte sätt att han har vart i 2 värdar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 Med tanke på vad Arkitekten sa så är det som Suna skriver ganska troligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeadAngel Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 jag ser alldrig på bio våra biosallonger stinket gammal popcorn,det stank så mkt en gång så ja spydde Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.