Gäst Denieru Skrivet 8 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 Jo hej, jag undrar om det finns en möjlighet att man kan spara/ladda ner YouTube filmer och sedan importera dem i Flash? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Krille 34 Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 Jo hej, jag undrar om det finns en möjlighet att man kan spara/ladda ner YouTube filmer och sedan importera dem i Flash? Det går att ladda ner youtube filmerna från www.youtubex.com fast sen måste du ha en konvertera dem i det formatet du vill ha med en konverter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 Det finns säkert 100 olika sidor som låter dig göra detta, om du ivll slippa konvertera så kan du använda flvix.com, jag har aldrig provat det utan jag använder videodownloader till firefox googla på "download youtube" eller nått så kommer du hitta massa sidor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.