Firecracker Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Skrivet 9 Augusti 2007 Tjena! Updaterade till IE7 idag. Men då märkte jag att det inte går att trycka på "ta bort cookies". Utan det verkar som om man måste ta bort alla lösenord, cookies o.s.v. Kan man inte bara ta bort cookies? Och så undrar jag var man kan hitta "tidigare" som fanns på IE6. Citera
Gäst Krille 34 Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Skrivet 9 Augusti 2007 Tjena! Updaterade till IE7 idag. Men då märkte jag att det inte går att trycka på "ta bort cookies". Utan det verkar som om man måste ta bort alla lösenord, cookies o.s.v. Kan man inte bara ta bort cookies? Och så undrar jag var man kan hitta "tidigare" som fanns på IE6. Längst upp till höger finns en kanpp som heter "Verktyg" sen klickar man Ta bort webbhistorik och sen kan du välja vad du vill ta bort. Tidigare hittar du genom att klicka på stjärnan för "Favoriter" sen välja där det står Tidigare Hoppas du fattade Citera
Vitdom Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Skrivet 9 Augusti 2007 (redigerat) Nej så här är det, du tar inte bort alla, först går du in på internet alternativ och sedan tryck på "ta bort" sen får du välja vad det är du vill ta bort.. kolla min bild: http://img120.imageshack.us/img120/5336/ie7cookiesib5.jpg Redigerat 9 Augusti 2007 av Vitdom Citera
Firecracker Skrivet 9 Augusti 2007 Författare Rapport Skrivet 9 Augusti 2007 jaha, tack så mycket. Citera
TheUnnamed Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Skrivet 9 Augusti 2007 Ett litet tips är att testa FireFox, hoppas det inte var för mycket off-topic ^^ Citera
Firecracker Skrivet 10 Augusti 2007 Författare Rapport Skrivet 10 Augusti 2007 har både FireFox och IE ;) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.