wisse Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 Jag har klarat hela spelet och har alla kort på alla banor,men ändå säger han i butiken att jag inte har tillräkligt med kort. Jag blir så arg,nu har man ansträngst sig för att få alla kort,men ändå får man ingen biljett :angry: . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wisse Skrivet 9 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 Ursäkta hade glömt ett kort på bana två :blush: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GutenLOL Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 Dubbel posta inte, ändra ditt gamla inlägg istället. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
aida66 Skrivet 3 September 2007 Rapport Dela Skrivet 3 September 2007 jag komm till lisa men min brossa råka (som jag ej tror på) radera allt :( Jag har klarat hela spelet och har alla kort på alla banor,men ändå säger han i butiken att jag inte har tillräkligt med kort. Jag blir så arg,nu har man ansträngst sig för att få alla kort,men ändå får man ingen biljett :angry: . till vad??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst onix8 Skrivet 3 September 2007 Rapport Dela Skrivet 3 September 2007 jag komm till lisa men min brossa råka (som jag ej tror på) radera allt :( Jag har klarat hela spelet och har alla kort på alla banor,men ändå säger han i butiken att jag inte har tillräkligt med kort. Jag blir så arg,nu har man ansträngst sig för att få alla kort,men ändå får man ingen biljett :angry: . till vad??? itchy and scratcy show måste man ha alla kort på alla banor räcker det inte att bara få det på en bana Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 14 September 2007 Rapport Dela Skrivet 14 September 2007 Du ska med bart till Mr Burns teater som ligger nära Barneys Bowlarama. Prata med bio vakten så kommer du få se en liten film med Itchy & Scratchy. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg