Gäst Keyser_Soze Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 jaaa läääs rubriikeeen!!! jaaaaaa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonm Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 Du måste vara en Druid och lvl 20 för att kunna förvandla dig till en katt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 neeejj....jag vill inte vara en druid, jag vill vara en katt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 neeejj....jag vill inte vara en druid, jag vill vara en kattOm du gör en druid blir du en katt på lvl 20(En Blå) och på 30 En Leopard. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 (redigerat) Men nej, jag vill vara en katt, inte en flippin druid alltsååååå.....jag hittar inte alternativet hur man blir en, jag har en orch, men jag vill att den ska vara en katt Redigerat 9 Augusti 2007 av Keyser_Soze Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joakim92 Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 DET GÅR INTE OM MAN INTE ÄR DRUID ÄRU SEG ELLER Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 wtf? Du måste vara Druid för att kunna förvandla dig till katt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 men lyssna! Jag är en orch och jag vill vara en katt? vilken nano ska jag använda? vad är en druid ens? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 Nano? Du kan ___INTE___ bli en KATT utan att vara en ____DRUID____ (Druide är en klass om du inte fattat det än...) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 Vadå klass? som en skolklass eller? jag började med wow för typ...2½ minut sedan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 MEN CLASS IDIOT CLASS typ warrior lr hunter eller druid! SOM DRUID KAN DU BLI KATT OCH BARA NIGHT ELFS OCH TAURENS KAN VARA DRUIDS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 men hur göra jag om jag vill bli en katt orch? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg