Gäst JohanFoppa Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 DET ÄR DET VI HAR FÖRSÖKT SÄGA! DU KAN INTE Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 KATT ORCH? OMFGWTF?! DU KAN INTE VA KATT SOM ORC! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 nån annan än jag som tror han driver med oss? antingen de eller så är han dum i huvudet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 Jo, antingen dum i huvudet, eller så driver han med oss, tror dock han driver med oss.. Har aldrig sätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 altså jag försöker bara få hjälp!!! vad är problemet??? hur blir jag en katt?? min orch är level 22. är det en perk eller nano? hur gör jag min orch till en druid? är det en robot eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 sluta driva med oss, vi e inte dumma Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 (redigerat) WTF? Vad är du för Class? Finns INGET som heter PERK eller NANO, din _ORC_ kan inte bli druid, det är classen man väljer i början. Nej DET ÄR INGEN j*vla ROBOT?! Seriöst, ska du skaffa wow får du väl tänka med huvudet istället för arslet.. SIMPELT SVAR: Du kan inte bli Katt med din "ORCH-perk-nano" Edit: Dumbass topic of the year? Redigerat 9 Augusti 2007 av Poison Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 meeen, hur gör jag? jag driver inte med någon, jag är för cool för att driva med folk. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 du e för korkad för att tänka,du ska göra en gubbe som är druid sen lvla upp den till lvl 20 OCH DET HETER ORC INTE ORCH, seriöst sluta knarka sen kanske du fattar nått...eller så slutar du driva med oss Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntiVirus Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 Hur jeavla trög får man vara? DU KAN INTE BLI EN KATT, BARA INSE FAKTAN OCH DRA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 A, där kom det, "jag är för cool att driva med folk" det ultimata beviset att han driver med oss. Bah. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 (redigerat) altså måste jag göra en ny gubb e om jag vill bli en katt? och vilken perk eller nano ska jag använda då? och hur mycke kostar det från min manapool? altså blir jag bara en katt eller måste jag använda en nano crystal? behöver jag mycke in nanoprogramming? Redigerat 9 Augusti 2007 av Keyser_Soze Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg