SmashDragon Skrivet 10 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2007 Hej, jag har tänkt på att köpa Kororinpa.E det nån som har det?Är det kul?Berätta det i såfall! Och..Vad betyder namnet!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kokkaburra Skrivet 18 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2007 Kororinpa är ett helt okej spel. Dock inte ett mästerverk, men helt klart köpvärt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RumbleRoar Skrivet 12 September 2007 Rapport Dela Skrivet 12 September 2007 Jag har Kororinpa och det är kul spela! I början har man få "bollar" att välja mellan men ju längre du klarar desto mer "bollar" får man. Och när man tror att man klarat ut spelet (dom 45 första banorna) så kommer det mer... Fast man får kämpa för det ;) . Iallafall är Kororinpa att rekommendera. Men jag vet inte vad Kororinpa betyder :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.