Gäst Nice-Mupp Skrivet 10 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2007 tja! Jag blev tipsad om spelet silkroad, som också nu hade ett expandtionspaket som heter europa. Jag laddade ner uTorrent för att kunna ladda ner den. Jag laddade ner en torrent från hemsidan som någonstans inte fungerade. Så jag laddade ner en likadan (tror jag) torrent från en annan hemsida. När jag började ladda så sa den att den var ca 850 mb. När jag laddat ca 300 så sa den att den laddat 100%. Det laddar och laddar och har laddat ca 2.5gb. Jag undrar om någon vet hur stor den är? Jag snabbläste någonstans mitt i allting något om 13gb, om det stämmer eller har något med detta att göra vet jag inte. Kan någon hjälpa mig (till admin: det är ett gratisspel som inte är olagligt att ladda ner) namnlös.bmp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JanazTheOne Skrivet 10 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2007 silkroad filen ska ta ca 850 mb pröva och ladda ner härifrån istället: http://files.filefront.com/SilkroadOnline+...;/fileinfo.html OT: Kul att det är fler som spelar sjävl så spelar jag på alps och heter Janaz (lvl 20) och Dreamazer (lvl 15) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 14 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2007 spelar på venice o heter Detreatorz (wizard och lvl 24-25 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 (redigerat) Du har Laddat upp/seedat 2.74 gb Alltså gjort så att andra har kunnat ladda ner, så det är bara en bra sak om du frågar mig ^_^ Och det verkar som att du har laddat ner allt. Redigerat 15 Augusti 2007 av MightyMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.