Oske Skrivet 10 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2007 Hejsan . Jag tänkte göra en tråd om skateboard ;) Själv så kan jag: Ollie Kickflip Shuvit's Popshove'it Manual . Det är vad jag kan .. (Just nu) Man kan även säga hur man gör trick och allt som hör till skateboard. / Oske Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 10 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2007 kan typ olla 3 centimeter XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 10 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2007 Hmm, jag kan inte åka skateboard...-.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 10 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2007 Jag åker skateboard väldigt mycket men jag kan bara en pytte liten ollie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mushroom Skrivet 10 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2007 Tycker jag är duktig som ens kan hålla mig kvar på brädan en liten stund oO Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oske Skrivet 10 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2007 Jag åker skateboard väldigt mycket men jag kan bara en pytte liten ollie Drar du fram foten till slutet precis när du hoppar? Eller drar du lite efter? Om du drar efter så flyger bara brädan up på hjulen där bak .. Träna ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 10 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2007 Kan faktiskt hoppa upp till min knähöjd och har lyckats grinda i ungefär 4 sekunder ^.^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DefqoN Skrivet 11 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2007 Bara ligga på den och rulla med händerna :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oske Skrivet 11 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2007 Kan faktiskt hoppa upp till min knähöjd och har lyckats grinda i ungefär 4 sekunder ^.^ samma här;) Vad gjorde du för grind? 50-50 ? Idag lyckades jag göra en ollie nedför en 3 trappa!:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tuskarr Skrivet 11 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2007 Tycker jag är duktig som ens kan hålla mig kvar på brädan en liten stund oO Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 11 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2007 Jag citerar en annan som skrev i en liknande tråd: "Jag kan tricket ramla och slå ihjäl mig" ... mer eller mindre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oske Skrivet 11 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2007 Jaja, back to topic! idag klarade jag en kickflip me ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.