SmeK Skrivet 14 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2007 Jaja, back to topic! idag klarade jag en kickflip me ;) Grymt :cool: Ps. jag får typ bara upp den där bak och så lyckas jag flyga en centimeter upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oske Skrivet 27 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2007 bara träna :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garderobsapa Skrivet 27 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2007 (redigerat) okej känner mej as bra i detta forum tillskilnad från alla andra backsida shivit nolli shuvit big spin ollie boardslide backside och frontside fakieollie nollie hrmm kan 3 palls ollie ni som skejtar vet vad jag menar.. jag ska vara mer aktiv i detta forum så svara och ge mig kritik :) psst klarade kickflip i förgår :) (stolt) Redigerat 27 Augusti 2007 av Garderobsapa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oske Skrivet 27 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2007 okej känner mej as bra i detta forum tillskilnad från alla andra backsida shivit nolli shuvit big spin ollie boardslide backside och frontside fakieollie nollie hrmm kan 3 palls ollie ni som skejtar vet vad jag menar.. jag ska vara mer aktiv i detta forum så svara och ge mig kritik :) psst klarade kickflip i förgår :) (stolt) Hahah okej, men stava lite bättre nästa gång .. Och förresten det är inte du som ska få kritik .. Aja bara sa det så bli inte arg... Idag kväll så klarade crailslide och boardslide to fakie kickflip:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 28 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2007 Manual och lite andra småtrick. Inte åkt på ca 3 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 28 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2007 jag är ultimat på att åka skateboard...jag kan hålla mig kvar på brädan några sekunder! B) det ni! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garderobsapa Skrivet 28 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2007 okej känner mej as bra i detta forum tillskilnad från alla andra backsida shivit nolli shuvit big spin ollie boardslide backside och frontside fakieollie nollie hrmm kan 3 palls ollie ni som skejtar vet vad jag menar.. jag ska vara mer aktiv i detta forum så svara och ge mig kritik :) psst klarade kickflip i förgår :) (stolt) Hahah okej, men stava lite bättre nästa gång .. Och förresten det är inte du som ska få kritik .. Aja bara sa det så bli inte arg... Idag kväll så klarade crailslide och boardslide to fakie kickflip:D oh j*vlar! nice och jag brukar stava ganska mkt fel :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidfreak Skrivet 28 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2007 Jag kan :P >Ollie >pop-shoveit >manual >nose Manual >Ramla B) TRänar på kickflip landar alltid med EN FOT!! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 29 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2007 kan typ olla 3 centimeter XD Det där kan misstolkas, min vän. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 1 September 2007 Rapport Dela Skrivet 1 September 2007 kan bara kickflip men jag har inte ens en bräda men min kompis krossar och är sponsrad av stale (stale.se) kan inte alla namn på tricken men de svåraste han gjort är 360 flip tror jag :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.