Hoppa till innehåll

World In Conflict

Gäst Bf2-nörden-Niclas

Rekommendera inlägg

Gäst Bf2-nörden-Niclas
Skrivet

Hej. Tänkte bara säga att ett nytt grymt spel som är lite likt spelen C & C och AoW. Spelets kommer ut i September och värkar bli något stort. Spelets namn: World in Conflict. Jag har testat beta verisionen och tycker att grafiken är den bästa hittils av alla strategi-spel som jag har spelat. Om jag skulle ge betyg redan nu skulle det bli:

Grafik: 9/10

Ljud: 7/10

Fuktioner: 8/10

Övergripande: 8/10

Spelets hemsida: http://www.worldinconflict.com/

Så nu vill jag höra era åsikter. Vad tycker ni?

Gäst Tuskarr
Skrivet
Jag har inte testat betan, men sett screenshots och filmerna. Jag har väldigt stora förväntningar, det verkar bli något stort då jag märker hur många som har spelat det. Är open beta uppe nu? Jag hade tänkt att testa det, om nu betan finns. Annars är det bara att vänta och köpa.
Gäst Bf2-nörden-Niclas
Skrivet (redigerat)

Tyvärr så har dom slutat att dela ut betan på sin hemsidan så ni blir tvugna att ladda ner via torrent (ni som vill testa spelet) : World in Conflict BETA torrent

Redigerat av Bf2-nörden-Niclas
Gäst Tuskarr
Skrivet

Tyvärr så har dom slutat att dela ut betan på sin hemsidan så ni blir tvugna att ladda ner via torrent (ni som vill testa spelet) : World in Conflict BETA torrent

Är det lagligt att ladda ner torrenten då de har slutat dela ut den på sin hemsida?
Skrivet

Hej. Tänkte bara säga att ett nytt grymt spel som är lite likt spelen C & C och AoW. Spelets kommer ut i September och värkar bli något stort. Spelets namn: World in Conflict. Jag har testat beta verisionen och tycker att grafiken är den bästa hittils av alla strategi-spel som jag har spelat. Om jag skulle ge betyg redan nu skulle det bli:

Jag har träffat utvecklarna =)

Gäst Bf2-nörden-Niclas
Skrivet

Jag har träffat utvecklarna =)

Nice! :)

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...