Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 10 Augusti 2007 Rapport Skrivet 10 Augusti 2007 Hej. Tänkte bara säga att ett nytt grymt spel som är lite likt spelen C & C och AoW. Spelets kommer ut i September och värkar bli något stort. Spelets namn: World in Conflict. Jag har testat beta verisionen och tycker att grafiken är den bästa hittils av alla strategi-spel som jag har spelat. Om jag skulle ge betyg redan nu skulle det bli: Grafik: 9/10 Ljud: 7/10 Fuktioner: 8/10 Övergripande: 8/10 Spelets hemsida: http://www.worldinconflict.com/ Så nu vill jag höra era åsikter. Vad tycker ni? Citera
Gäst Poison Skrivet 11 Augusti 2007 Rapport Skrivet 11 Augusti 2007 Har spelat både closed och open beta, riktigt grymt! Ska helt klart köpa Citera
Gäst Twiztha_MF Skrivet 11 Augusti 2007 Rapport Skrivet 11 Augusti 2007 Ja jag har också lirat betan, DEN ÄGER! Citera
Gäst Tuskarr Skrivet 11 Augusti 2007 Rapport Skrivet 11 Augusti 2007 Jag har inte testat betan, men sett screenshots och filmerna. Jag har väldigt stora förväntningar, det verkar bli något stort då jag märker hur många som har spelat det. Är open beta uppe nu? Jag hade tänkt att testa det, om nu betan finns. Annars är det bara att vänta och köpa. Citera
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 11 Augusti 2007 Rapport Skrivet 11 Augusti 2007 (redigerat) Tyvärr så har dom slutat att dela ut betan på sin hemsidan så ni blir tvugna att ladda ner via torrent (ni som vill testa spelet) : World in Conflict BETA torrent Redigerat 11 Augusti 2007 av Bf2-nörden-Niclas Citera
Gäst Tuskarr Skrivet 11 Augusti 2007 Rapport Skrivet 11 Augusti 2007 Tyvärr så har dom slutat att dela ut betan på sin hemsidan så ni blir tvugna att ladda ner via torrent (ni som vill testa spelet) : World in Conflict BETA torrent Är det lagligt att ladda ner torrenten då de har slutat dela ut den på sin hemsida? Citera
Andersffs Skrivet 11 Augusti 2007 Rapport Skrivet 11 Augusti 2007 Hej. Tänkte bara säga att ett nytt grymt spel som är lite likt spelen C & C och AoW. Spelets kommer ut i September och värkar bli något stort. Spelets namn: World in Conflict. Jag har testat beta verisionen och tycker att grafiken är den bästa hittils av alla strategi-spel som jag har spelat. Om jag skulle ge betyg redan nu skulle det bli: Grafik: 9/10 Ljud: 7/10 Fuktioner: 8/10 Övergripande: 8/10 Spelets hemsida: http://www.worldinconflict.com/ Så nu vill jag höra era åsikter. Vad tycker ni? Jag har träffat utvecklarna =) Citera
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 12 Augusti 2007 Rapport Skrivet 12 Augusti 2007 Hej. Tänkte bara säga att ett nytt grymt spel som är lite likt spelen C & C och AoW. Spelets kommer ut i September och värkar bli något stort. Spelets namn: World in Conflict. Jag har testat beta verisionen och tycker att grafiken är den bästa hittils av alla strategi-spel som jag har spelat. Om jag skulle ge betyg redan nu skulle det bli: Grafik: 9/10 Ljud: 7/10 Fuktioner: 8/10 Övergripande: 8/10 Spelets hemsida: http://www.worldinconflict.com/ Så nu vill jag höra era åsikter. Vad tycker ni? Jag har träffat utvecklarna =) Nice! :) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.