Gäst onix8 Skrivet 10 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2007 finns det ett annat sätt att ladda nintendo ds än laddaren ,plz svara fort Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 11 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2007 nope, hurså? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zanna Skrivet 12 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2007 ja, du kan ju skaffa en billaddare. Och det finns typ nån solcellsladdaren men jag tror inte det säljs i Sverige Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 12 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2007 ja, du kan ju skaffa en billaddare. Och det finns typ nån solcellsladdaren men jag tror inte det säljs i Sverigebil laddare har jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jexie Skrivet 14 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2007 finns det ett annat sätt att ladda nintendo ds än laddaren ,plz svara fort nej man måste använda laddaren men om din inte funkar prova en kompis typ :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kaizo Skrivet 17 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 Man kan köpa nya laddare för 129 kr på game Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 19 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2007 Laddare billaddare och sen finns det en solcells laddare som säljs i japan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg