Gäst jesper93 Skrivet 10 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2007 (redigerat) Hej jag bara undrar hur jag kan få ihop 199 kronor för jag ska köpa ett spel som kostar 199 kronor har ni tips på vad jag kan göra för att få ihop 199 kronor så jag kan köpa det spelet? mvh jesper93 ps snälla moderatorer lås inte tråden jag behöver bara tips så jag kan köpa spelet jag vill ha ps igen ska köpa ett spel efter jag köpt spelet jag helst vill ha som kostar 399 har ni tips på hur man får ihop det så skriv det Redigerat 10 Augusti 2007 av jesper93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonm Skrivet 10 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2007 Städa huset, klipp gräsmattan, städa bilen, gå ut me hunden, passa småsyskon, klipp grannens gräsmatta, skaffa ett jobb, sälj gamla spel osv. Där har du nåra man kan använda sig av :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Koneko Skrivet 10 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2007 baka bullar/bröd/kakor och sälj dem vid en campingplats eller på stan för 5/10/15 kr styck.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 10 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2007 Sälj saker... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 10 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2007 säg till dina föräldrar att om det inte hade varit för dig hade de inte fått barnbidragen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 11 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2007 @Fality HAhahahhha @Trådskapare Fråga dina föräldrar bara? Funkar för mig iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 11 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2007 vänta till månadspengen och städa :P? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 11 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2007 Klipp gräset, sälj nåt. Det är enklast. vilka spel är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 11 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2007 Leta efter pantburkar å panta. Vilken kan ta en j*vla tid xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 12 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2007 Klipp 4 gräsmattor så har du 200 spänn i handen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimp@n Skrivet 12 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2007 säg till dina föräldrar att om det inte hade varit för dig hade de inte fått barnbidragen. Ock om det inte hade varit för dom så hade han inte funnits smarto!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 12 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2007 (redigerat) säg till dina föräldrar att om det inte hade varit för dig hade de inte fått barnbidragen. Ock om det inte hade varit för dom så hade han inte funnits smarto!! Nähe :o! Tror du verkligen inte att jag visste om det innan jag skrev inlägget. Btw, utan han blire inget barnbidrag. Redigerat 12 Augusti 2007 av Fality Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.