Sidney Skrivet 11 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2007 Varje gång när jag loggar in så kommer det upp ett felmeddelande (se bifogad bild). Den kommer upp varje gång jag loggar in fast jag klickat på "skicka felrapport" eller "skicka inte". Vad e fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 11 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2007 I fuska.se eller ett webbspel? (eftersom du postar i webbspel måste du väl mena något spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 11 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2007 (redigerat) Råka skriva på fel ställe, sorry. Den ska vara i PC. Kan någon admin flytta den eller så? Redigerat 11 Augusti 2007 av tyresö Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst flio3 Skrivet 11 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2007 Samma sak får jag på min pappas dator, det felmeddelandet pluppar ofta upp på HP datorer, och jag tror att jag läste att det är något problem som inte har lösts än.. de e jobbigt :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 11 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2007 Samma sak får jag på min pappas dator, det felmeddelandet pluppar ofta upp på HP datorer, och jag tror att jag läste att det är något problem som inte har lösts än.. de e jobbigt :angry: Okej, jag har en HP data. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst flio3 Skrivet 11 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2007 Samma sak får jag på min pappas dator, det felmeddelandet pluppar ofta upp på HP datorer, och jag tror att jag läste att det är något problem som inte har lösts än.. de e jobbigt :angry: Okej, jag har en HP data. Ok, då är det inte konstigt att det kommer fram XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 11 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2007 Fel forum, flyttas.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 11 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2007 "kbd.exe is a process from Logitech which allows you to configure the additional keys on their multimedia keyboard products" Så det är något med ditt tangentbord. Som engligt det är från Logitech. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 11 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2007 (redigerat) Prova med att stänga av datorn och dra ut allting förutom el-kabeln och skärmen, låt datorn vara på nån minut, stoppa sedan tillbaka allt och starta om. Såhär valde en person på Passagen/Debatt att lösa det; Hej o tack för din hjälp Jag lyckades på annat håll lösa det hela. Det var inte svårare än att avinstallera inheten och installera om den. Det trådlösa tangentbordet alltså. Vad som gällde de saknade enheterna G/ och F/ så hittade vi inte felet. Förrutom att det var en konflikt av något slag, så vi återställde datorn till ett datum i början av december. Så fixade det till sig. Tack för din omtanke //Carina Redigerat 11 Augusti 2007 av Fality Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 12 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2007 Läs detta så har du några alternativ att välja mellan. http://www.file.net/process/kbd.exe.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.