Vendetta Skrivet 11 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2007 ni borde prova silkroad online...! nu tänker ni säkert "det suger ju, det händer aldrig nåt nytt o servrarna är alltid fulla!" men där har ni fel! För nu har dom (äntligen!) öppnat Silkroad Europe! :D det e 2x störra karta, man kan va warrior( 1handed sword, 2h sword och dual axe) rouge ( dagger, cross-bow) wizard, warlock , bard och cleric! OCH det bästa av allt e att dom har tagit bort ALLA botar! så servrarna e inte fulla! Bara o registrera o logga in! www.silkroadonline.net <-- länk klicka på game info på hemsidan för mer info PS: jag heter Detreatorz på servern venice Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gryphon Skrivet 11 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2007 Skämtar du :o Så man kan alltså komma in (nästan) när som helst på Silkroad? Jag la av med spelet för att man aldrig kom in, kanske dags att börja köra det igen :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 11 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2007 Skämtar du :o Så man kan alltså komma in (nästan) när som helst på Silkroad? Jag la av med spelet för att man aldrig kom in, kanske dags att börja köra det igen :lol: japp MEN det e fullt i bland lite senare mot runt kl 8 tiden. men det brukar gå att logga in Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Strawberry1 Skrivet 2 September 2007 Rapport Dela Skrivet 2 September 2007 Ser grymt ut, spelar du fortfarande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.