Hoppa till innehåll

World Of Warcraft


figo
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst Tuskarr

Dom släpper inte det nya fören 15 januari 2008 :( men det kommer bli skojj iallafall jag e bara i lvl 30 :( om en gör uppdgraget för att få Death Knight Kan alla på accountet göra det då???

Alla på accountet...? Det är emot blizzards regler att dela account, så det hoppas jag att ni inte gör. Annars har jag för mig att Blizzard har sagt att man bara kan ha en Death Knight per account.

'

Redigerat av Tuskarr
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Tuskarr
Man borde isåfall då kunna migrera sin Death Knight från pve server till pvp typ, eftersom man börjar ju på en hög level.

Nu håller jag inte koll på det här, men förut komde man inte flytta över sina karaktärer från PvE till PvP. Och är det så fortfarande så borde man absolut inte kunna göra det nu heller. Det vore väldans onödigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men man kanske vill spela med sin Death Knight på en annan server.

 

Blizzard gjorde att man inte kan migrera från RP PVE till PVP eller RPPVP för att det är så mycket enklare och levla på PvE server. Men eftersom man börjar på hög level med sin death knight så borde man ha möjlighet och migrera den.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Tuskarr

Men man kanske vill spela med sin Death Knight på en annan server.

 

Blizzard gjorde att man inte kan migrera från RP PVE till PVP eller RPPVP för att det är så mycket enklare och levla på PvE server. Men eftersom man börjar på hög level med sin death knight så borde man ha möjlighet och migrera den.

Men snälla du, är det inte så att man skapar sin karaktär efter questen och sedan kan skapa den på vilken server man vill? Annars är det ju helt sjukt... :S

Redigerat av Tuskarr
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Tuskarr

Du kommer antagligen, som Karamba sa, att kunna göra Death Knight karaktärer på vilka servrar du vill.

Expansionen verkar ganska bra, får se om jag börjar spela WoW igen eller går över till Warhammer. :)

Jag funderar på samma sak, WAR eller WoW. Just nu verkar WAR dock inte så lockande...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...