Crys Skrivet 19 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2007 Han e bra , han va på våran skola en gång :)wow vad coolt känner du han? :o Hans son går på våran skola. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jesper93 Skrivet 16 September 2007 Rapport Dela Skrivet 16 September 2007 (redigerat) Han e bra , han va på våran skola en gång :)wow vad coolt känner du han? :o Hans son går på våran skola. :D wow vad häftigt :) kan jag få han atograf? Du är så himla cool som känner han ;) Redigerat 20 September 2007 av jesper93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 19 September 2007 Rapport Dela Skrivet 19 September 2007 Han e bra , han va på våran skola en gång :)wow vad coolt känner du han? :o Hans son går på våran skola. :D wow vad häftigt :) kan jag få han atograg? Du ärså himla cool som käner han ;) duuuuh...han sa att mario snubbens son går på hans skola...inte att han känner han.. och vad är det coola med det hela egentligem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 19 September 2007 Rapport Dela Skrivet 19 September 2007 Han e bra , han va på våran skola en gång :)wow vad coolt känner du han? :o Hans son går på våran skola. wow vad häftigt kan jag få han atograg? Du ärså himla cool som käner han duuuuh...han sa att mario snubbens son går på hans skola...inte att han känner han.. och vad är det coola med det hela egentligen? Jag bor i Köping där I en annan del av Köping utspelar sig (som även vunnit 2 priser) men inte är väll jag nå coolare för det? visst han kanske känner han men han sa inte det... och som vanligt blev det ett helskumt inlägg från mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.