ajar Skrivet 12 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2007 Ge mig en varning och gör mig till KUNG. Ps. Helst nico Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 12 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2007 Bästa låten ju!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mushroom Skrivet 13 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2007 hur många varningar har du^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 14 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2007 0 :( Men jag har 3 tillsägelser på en vecka :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jesper93 Skrivet 14 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2007 sämsta och kassa låten du har skrivit hahahah f*n du är ju så himla kass:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 14 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2007 DEN ÄGER JU!!! tror jag :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 14 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2007 sämsta och kassa låten du har skrivit hahahah f*n du är ju så himla kass:PJag har bara skrivit en låt. Menar du att alla mina låtar suger? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 17 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 Var är "låten" :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 17 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 Var är "låten" :P Precis! Vart är låten? Om det här var låten "Ge mig en varning och gör mig till KUNG. ", skulle jag nog gett den 1/10. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 18 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2007 sämsta och kassa låten du har skrivit hahahah f*n du är ju så himla kass:PJag har bara skrivit en låt. Menar du att alla mina låtar suger? :( Söker du varningar eller? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 18 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2007 Bon Joive suger.. fatta.: vad är det för någon låt ni pratar om.. den suger säkert. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 18 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2007 Bon Joive suger.. fatta.: vad är det för någon låt ni pratar om.. den suger säkert. Vaddå Bon Jovi suger? Vad tusan har det med ämnet att göra?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg