Hoppa till innehåll

Hur Det Är Att Vara Moderator


ale92

Rekommendera inlägg

Tja jag ska berätta hur det är att vara moderator. Man blir inte member och en massa folk addar en helatiden och frågar vad jag är , vad jag gör ,om jag kan hjälpa dom för att dom har blitit av med sin full zammy eftersom dom ha litat på personen som har sakt att han skulle hämta pengarna i banken efter att dom har fått full zammyn :meddum: och jag kan inte göra något åt det och vad har det för fördelar ?? jag kan stänga av spelare för 48 timmar, jätte kul=P så är det att vara moderator men ändå är det typ kul att få hjälpa en massa folk men ibland blir det j*vligt drykt MVH ale

 

Hoppas ni gillar den, skriv gärna vad ni tycker :P. Det här exemplet med full zammyn har faktigst hänt och ibland undrar man hur dumma vissa personer är :P

Redigerat av ale92
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 104
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Den var väl sådär.. Några fel stavningar här och där :P men jag ser inget märkvärdigt med att vara Moderator på Runescape.. Föresten är du 19 år gammal? Isf borde du kanske lära dig stava :P

Redigerat av Zaff
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Den var väl sådär.. Några fel stavningar här och där :P men jag ser inget märkvärdigt med att vara Moderator på Runescape.. Föresten är du 19 år gammal? Isf borde du kanske lära dig stava :P

jag e inte 19 :P vet inte varför det står det har väll bara skrivigt fel när jag blev medlem på fuska.se

 

Jag vet några grejer som gör att man inte kan bli moderator:

 

Skryta på forum

Stava som en 7åring

Banna för att det är kul

Inte hålla det hemligt

menar du dig själv eller? Jag skryter inte, jag skriver detta för att hjälpa andra som har frågor om det och ska jag hålla det hemligt att jag moderator när alla ser det på rs :huh: jag bannar inte heller folk för att det är kul, utan sånna som förstör spelet Redigerat av ale92
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En bot lyckades Hacke mig och jag blev av med allt jag hade men Jagex sa att jag fick finna mig i det och då blev jag j*vligt sur

Så är det med de flesta online spelen.. tror du själv de har tid att ge hackade spelare tillbaka sina grejer medans de måste försäkra sig om att du inte ljuger. Sen är jag rätt säker på att när du registrerar dig så står det ngnstans att det som händer med ditt account är ditt ansvar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur blir man moderator (på rs)?? :rolleyes:

jagex fråga mig

 

Jag Tvivlar på att du är moderator på Runescape.
ska vi slå vad? adda mig så får du se, jag heter xandere900. Och varför skulle jag inte vara moderator? Skulle jag ljuga och skriva allt det här ?? Redigerat av ale92
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...