mackson Skrivet 13 September 2007 Rapport Dela Skrivet 13 September 2007 Vi hade fel, han va mod, men han va nog den mest patetiska modden, att skryta över att man är mod sänker statusen som man har som modd med 100% Och om man går omkring och skryter över att man är mod så borde man inte få vara mod längre. Vad av ovanstående är det du inte fattar? Vad menar du? Jag svarade på det att man kan inte banna folk om man är vanlig moderator. Och gubben med dragon är ditkopierad. Jag har inte sagt att jag inte tror att han är moderator. Läs! Men vad trodde du då? -.- Att det var äkta? Vad menar du med det? Jag skrev ju att det var fejk, j*vla 12 åringar som inte kan läsa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 14 September 2007 Rapport Dela Skrivet 14 September 2007 Moddar finns det gott om men dock sånna med guld kronor som är med i Jagex Crew eller något sånt, finns det inte så många av. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheOracle Skrivet 14 September 2007 Rapport Dela Skrivet 14 September 2007 Du menar ADMINS dom finns det 9 stycken och JaGeX:are finns det 5 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
speel12 Skrivet 14 September 2007 Rapport Dela Skrivet 14 September 2007 att vara mod vorde nog lite för stort ansvar för mej :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 14 September 2007 Rapport Dela Skrivet 14 September 2007 (redigerat) fy f*n va ni har spammat tråden, han gjorde en vänlig tråd om hur det är att vara mod, ni trodde inte han, han bevisa, ni sa att han skröt fast han inte gjorde de, han gjorde bara så 30 pers inte priv msgar en mod och frågar hur det är att vara mod, och sen bråkar ni om att det inte finns nå mods, och han den dära... oracle, han fattar inget verkar de som, typ: han är inte mod, oh noes, plx plx monhey!! no mods in rs, I know, I got sources, plx, i am imba, no mod under 18 plx, blablabla ontopic: vad var du för lvl på din gubbe när dom frågade om du ville bli moderator? och är det samma gubbe som din main som blev mod? och, kan du typ teleportera dig och sånt ? om nån behöver hjälp i varrock och du är långt därifrån, kan du teleportera dig dit då? Redigerat 14 September 2007 av ExorZ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 15 September 2007 Rapport Dela Skrivet 15 September 2007 Det är nog ganska colt, att vara en mod, men de kan ju inte göra lika mycket som en mod på...Ja här på fuska som ex, eller jo om inte de är mod på forumet också på runescape. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 16 September 2007 Rapport Dela Skrivet 16 September 2007 (redigerat) Alla moddar hittar du på:Denna länk. :) Det finns typ 500 mods. Men tyvärr finns inte dom nya moddarna tror den är 1 år gammal... Redigerat 16 September 2007 av colalover Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheOracle Skrivet 16 September 2007 Rapport Dela Skrivet 16 September 2007 Jag frågade en modde han sa knappt nårra kvar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ale92 Skrivet 18 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 18 September 2007 fy f*n va ni har spammat tråden, han gjorde en vänlig tråd om hur det är att vara mod, ni trodde inte han, han bevisa, ni sa att han skröt fast han inte gjorde de, han gjorde bara så 30 pers inte priv msgar en mod och frågar hur det är att vara mod, och sen bråkar ni om att det inte finns nå mods, och han den dära... oracle, han fattar inget verkar de som, typ: han är inte mod, oh noes, plx plx monhey!! no mods in rs, I know, I got sources, plx, i am imba, no mod under 18 plx, blablabla ontopic: vad var du för lvl på din gubbe när dom frågade om du ville bli moderator? och är det samma gubbe som din main som blev mod? och, kan du typ teleportera dig och sånt ? om nån behöver hjälp i varrock och du är långt därifrån, kan du teleportera dig dit då? tack fattar inte varför dom gjorde en sån stor grej av det hela.... jag var lvl 62 när jag blev mod och det var min main som blev mod eftersom jag var inloggad på han då, och nej jag kan inte tela mig även om nån behöver hjälp MVH ALE :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg