Hoppa till innehåll

Hur Det Är Att Vara Moderator


ale92

Rekommendera inlägg

Vi hade fel, han va mod, men han va nog den mest patetiska modden, att skryta över att man är mod sänker statusen som man har som modd med 100% Och om man går omkring och skryter över att man är mod så borde man inte få vara mod längre.

 

Vad av ovanstående är det du inte fattar?

 

Vad menar du? Jag svarade på det att man kan inte banna folk om man är vanlig moderator. Och gubben med dragon är ditkopierad. Jag har inte sagt att jag inte tror att han är moderator. Läs!

 

Men vad trodde du då? -.- Att det var äkta?

 

Vad menar du med det? Jag skrev ju att det var fejk, j*vla 12 åringar som inte kan läsa.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 104
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

fy f*n va ni har spammat tråden, han gjorde en vänlig tråd om hur det är att vara mod, ni trodde inte han, han bevisa, ni sa att han skröt fast han inte gjorde de, han gjorde bara så 30 pers inte priv msgar en mod och frågar hur det är att vara mod, och sen bråkar ni om att det inte finns nå mods, och han den dära... oracle, han fattar inget verkar de som, typ: han är inte mod, oh noes, plx plx monhey!! no mods in rs, I know, I got sources, plx, i am imba, no mod under 18 plx, blablabla

 

ontopic: vad var du för lvl på din gubbe när dom frågade om du ville bli moderator? och är det samma gubbe som din main som blev mod? och, kan du typ teleportera dig och sånt ? om nån behöver hjälp i varrock och du är långt därifrån, kan du teleportera dig dit då?

Redigerat av ExorZ
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

fy f*n va ni har spammat tråden, han gjorde en vänlig tråd om hur det är att vara mod, ni trodde inte han, han bevisa, ni sa att han skröt fast han inte gjorde de, han gjorde bara så 30 pers inte priv msgar en mod och frågar hur det är att vara mod, och sen bråkar ni om att det inte finns nå mods, och han den dära... oracle, han fattar inget verkar de som, typ: han är inte mod, oh noes, plx plx monhey!! no mods in rs, I know, I got sources, plx, i am imba, no mod under 18 plx, blablabla

 

ontopic: vad var du för lvl på din gubbe när dom frågade om du ville bli moderator? och är det samma gubbe som din main som blev mod? och, kan du typ teleportera dig och sånt ? om nån behöver hjälp i varrock och du är långt därifrån, kan du teleportera dig dit då?

tack fattar inte varför dom gjorde en sån stor grej av det hela.... jag var lvl 62 när jag blev mod och det var min main som blev mod eftersom jag var inloggad på han då, och nej jag kan inte tela mig även om nån behöver hjälp MVH ALE :P
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...