Metroid Skrivet 13 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2007 Kommer man kunna spela det online eller är det ett singel player spel..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yxz Skrivet 13 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2007 Vad jag vet så är det endast singel player. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 13 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2007 Man kan inte spela online! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 14 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2007 Tror ej det men vem vet, de kanske addar det i en patch senare ;):) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 14 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2007 Fy f*n vad demon som släppts på Marketplace är grym! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 14 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2007 Mhm, håller med, så j*vla kul, men lite kort :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 14 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2007 Hoppas dom tar sig tid o gör en multiplayer uppdaterning :) skiter i om de kostar 100 spänn asså de verkar bra o de skulle vara as coolt.. De skulle ju tjäna på det liksom så.. varför inte:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 14 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2007 Mm, visst vore det nice, men lyssnade på en podcast där de sa att de typ inte ville ha MP :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 14 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2007 Mhm, håller med, så j*vla kul, men lite kort :( Kort? Själv höll jag på med den i cirka 20 minuter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 14 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2007 Ja, enligt mig är det för kort, vill så gärna ha spelet, visst är det ett Demo, men jag tycker det är kort bara för att jag längtar så mycke efter hela spelet :P Annars jämnfört med andra Demos är det långt, men tycker det känns kort :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.