Shockwave Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 avatar är det en slags billd. dum fråga va :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 Igentligen ska den föreställa hur du ser ut men alla gör olika nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 Avatar i verkligheten är en religiös grej i hinduism har jag för mig. Avatar här på forumet är en trevlig bild på (nästan) vad du vill som du kan visa andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 Som den nästan alla har.alltså bilden som är under namnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 5 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 då fattar jag :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 Varför går vissa bilder inte att ladda upp? måste man ta nån av "albumet" som finns här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 Varför går vissa bilder inte att ladda upp? måste man ta nån av "albumet" som finns här? Ändra till jpg lr något annat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 10 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 hur ändrar man bilden ibland ser jag vissa som jag nästan vet att dom har fixat på nåt sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 Min kontrollpanel --> Meny --> Personlig profil --> ändra avatarinställningar Är det så du menar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 11 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 nej. jag menar att det är en bild som ban sätter en snygg täxt tex. fattar du nu :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.