Putte Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 Jag har precis fixat Gravity Suit, jag ahr gått till Phazon mine, men ska man fixa Grapple beam där eller ska man gå någon annan stans eller något?? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nisse08 Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 detta har inget med din fråga att göra men: jag har kommit till något ställe där man ska scana 4 olika symboler för att komma vidare! men jag hittar bara 3! behöver hjälp akut!! jag har inte kommit så långt, bara 06% Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 Jag har precis fixat Gravity Suit, jag ahr gått till Phazon mine, men ska man fixa Grapple beam där eller ska man gå någon annan stans eller något?? :o ja du sfår brappel beam i Phazons mine men du måste få power bomb först. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 detta har inget med din fråga att göra men: jag har kommit till något ställe där man ska scana 4 olika symboler för att komma vidare! men jag hittar bara 3! behöver hjälp akut!! jag har inte kommit så långt, bara 06% En finns under ett par växter, en högst upp på stamen, en längst ner och en på vägen vid gången. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 (Samus aran @ 12/03-2004 13:38:24) Jag har precis fixat Gravity Suit, jag ahr gått till Phazon mine, men ska man fixa Grapple beam där eller ska man gå någon annan stans eller något?? :o ja du sfår brappel beam i Phazons mine men du måste få power bomb först. power bombs hittar du i Phazon mines Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 Ok sen längst ner får du Phazon suit, men du behöver inte bry dig om det nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 13 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 EEhh, nu har jag fixat Plasma beam, ska jag gå och fixa x-ray visior då?? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zutto Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 x-ray finns i taloon owerworld Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 13 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 MM, det vet jag, men jag undrar om man ska fixa den nu??!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zutto Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 ja jag tror det :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zutto Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 (redigerat) putte har du blivit svart än på spelet ? Redigerat 13 Mars 2004 av sotansson Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 13 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 Nä, det är väl phazon suit?? Den får man väl i phazon mine 3?! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg