ELF Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 Jag har precis frågat om hur man kan göra en JavaScript meny (har hittat lösningen). Men nu så kom jag på ett annat alternativ som jag använde i ett skolarbete. Vi säger att du har en meny på en sida. Du vill kunna öppna och stänga menyn på vissa ställen. Då gör du bara så här: 1# Skapa först en meny med alla huvudmenyer du vill ha. (meny1) a b c 2# Skapa sedan en till meny fast som är utökad (meny2) a -a1 -a2 b c 3# Länka sedan länk a i (meny1) till (meny2) och länka länk a i (meny2) till (meny1). Du har nu en fullt fungerande meny som kan öppnas och stängas. Funkar nästan lika bra som en scriptad meny förutom att det kan ta ett tag att ladda varje meny första gången... Hoppas tutorialen var någotlunda bra :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 Dock så kan man bara ha en undermeny öppen åt gången. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 15 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 Dock så kan man bara ha en undermeny öppen åt gången. :) Glömde bort det helt och hållet, men det har du rätt i... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.