Gäst Andreasswf Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 Behöver hjälp med att konvertera .ogm till .avi...Har sökt på google och laddat ner mjukvara men dom funkar inte O_o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 Prova byta filnamn till .avi ? Funkar ibland :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 Prova byta filnamn till .avi ? Funkar ibland :)Just det. Varför inte döpa om alla sina videofiler till .avi? Vissa mediaspelare känner ju igen vilket codec det är fast det är fel filändelse.Nej, det går inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 Seriöst...Behöver ett bra,gratis program som man kan konvertera på >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 http://www.riverpast.com/en/support/tutori...ert/ogm/avi.php Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 11 September 2007 Rapport Dela Skrivet 11 September 2007 Provade det INNAN jag la upp tråden..Funkade inte. Måste få Mina Neon Genesis Evangelion filmer klara ju så jag kan börja göra AMV er och bränna (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.