BigGroter Skrivet 22 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2009 Vad är din IP? Kan lägga in 4. saker igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 25 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2009 Inte spelat SL på skitlänge, fett nice med 'Desktop'.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 25 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2009 hur laddar jag ner en grej på freeware for all? har tömt alla mina loggfiler Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 25 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2009 Du måste cracka ett password innan du kan ta dig vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BigGroter Skrivet 26 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2009 jao jag vill ha. En kille/tjej hacka in sig och tog bort min antivurs 3.0 var den på. Och alla mina saker på 4 :SVad är din IP? Kan ladda upp allt på 4.+ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 26 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2009 (redigerat) SL har jag tröttnat på Redigerat 26 Maj 2009 av Raeven Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 26 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2009 jao jag vill ha. En kille/tjej hacka in sig och tog bort min antivurs 3.0 var den på. Och alla mina saker på 4 :SVad är din IP? Kan ladda upp allt på 4.+ Eh det är lungt. Ska ändå sluta spela det och spela ett annat hacking spel some äger :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BigGroter Skrivet 26 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2009 Som heter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 27 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2009 Var bland eliterna innan, slutade spela men skall börja spela igen. Återkommer med info :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 27 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2009 Som heter? Vet inte exakt. Men det är nästan som slavehack. Man hackar in sig och så. Men vet ej vad det heter. Nåt med Cloneu eller nåt :S Får se snart ska till skolan... :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 27 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2009 (redigerat) Skriv så fort du vet, blev lite intressant nu. Redigerat 27 Maj 2009 av Molesta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 27 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2009 OK här dom jag har börjat att spela! http://cypher.extremecast.com/ -> Cypher Ultimate Hacking ( Äkta HACKING PÅ SIDAN MEN DET ÄR LAGLIT ) Asså denna sida är för att lära sig hacka ( som hackthissite.org ) men det är lagligt där med. Och nej du hackar inte sidan på riktigt. Allt är client side så därför är det lagligt. UPLINK - Ladda ner spel SKIT KUL men spelar inte så ofta ( PS: Detta är ett spel jag glömde bort att jag hade så jag installerade det igen.) Så gå in på UPLINK sida och läs mer. http://www.claudio.co.nz/ -> Typ som slavehack men lite mer anvancerat. Checka in vet ja Där har ni spelen jag spelar :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.