Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

När jag köpte spelet var det första jag gjorde var att installera det när jag kom hem men när jag ska börja spela efter när intro filmerna är slut så stängs hela allting ner vad e det för fel?

Jag har alla krav som spelet kräver men endå stängs det ner?

E det nån som vet vad det kan va för fel? :(

Skrivet

antingen har du för dåligt grafik-kort eller så har du installerat det. Du kan prova extrahera mappen (med winrar) till skrivbordet och sen prova igen. Så gjorde jag och då fungerade ett spel som jag ville spela

Skrivet (redigerat)

Oj förlåt skrev fel spel jag menade Slaget Om Midgård 2.

Alla kraven har jag.

Jag frågade min pappa och han sa att det kunde vara ett tryckfel på spelet.Skulle det kunna vara troligt?

Redigerat av Futurama
Skrivet (redigerat)

Jag hade själv ett liknande problem på min gamla dator. Alla kraven uppfylldes precis men sen kom ungefär samma problem som du har. Jag såg introt och kom vidare till menyn, men sen när jag väl skulle spela spelet så gick det inte, och spelet släcktes ner. Är det samma problem du har?

P.S. Det är inte särskilt troligt att det är ett tryckfel.

Redigerat av Mars
Skrivet

Ok men funkar ditt nu,isåfall hur gjorde du.Ska pröva det black_burrito skrev snart.

Jag löste problemet genom att köpa en ny data för 10000 spänn. Mycket effektivt... B)

Tyvärr så fick jag aldrig det att funka hur mycket jag än försökte på den gamla datorn, men prova gärna black_burrito's sätt.

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...