Staejjkarn Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 När jag köpte spelet var det första jag gjorde var att installera det när jag kom hem men när jag ska börja spela efter när intro filmerna är slut så stängs hela allting ner vad e det för fel? Jag har alla krav som spelet kräver men endå stängs det ner? E det nån som vet vad det kan va för fel? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iamfearlezz Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 antingen har du för dåligt grafik-kort eller så har du installerat det. Du kan prova extrahera mappen (med winrar) till skrivbordet och sen prova igen. Så gjorde jag och då fungerade ett spel som jag ville spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 15 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 (redigerat) Oj förlåt skrev fel spel jag menade Slaget Om Midgård 2. Alla kraven har jag. Jag frågade min pappa och han sa att det kunde vara ett tryckfel på spelet.Skulle det kunna vara troligt? Redigerat 15 Augusti 2007 av Futurama Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iamfearlezz Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 prova det jag sa. spelar ingen roll vilket spel det är Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 (redigerat) Jag hade själv ett liknande problem på min gamla dator. Alla kraven uppfylldes precis men sen kom ungefär samma problem som du har. Jag såg introt och kom vidare till menyn, men sen när jag väl skulle spela spelet så gick det inte, och spelet släcktes ner. Är det samma problem du har? P.S. Det är inte särskilt troligt att det är ett tryckfel. Redigerat 16 Augusti 2007 av Mars Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 16 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 Ok men funkar ditt nu,isåfall hur gjorde du.Ska pröva det black_burrito skrev snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 Ok men funkar ditt nu,isåfall hur gjorde du.Ska pröva det black_burrito skrev snart. Jag löste problemet genom att köpa en ny data för 10000 spänn. Mycket effektivt... B) Tyvärr så fick jag aldrig det att funka hur mycket jag än försökte på den gamla datorn, men prova gärna black_burrito's sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.