Joko Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Skrivet 15 Augusti 2007 (redigerat) Så här ser mitt ut: Electivire: Atk 379 Spd 280 Thunderpunch Icepunch EQ Crosschop Aerodactyl: Atk 309 Spd 394 Icefang Thunderfang EQ Stoneedge Gengar: Sp atk: 394 Spd 319 Destiny bond Hypnosis Dreameater Shadowball Togekiss: Sp def 329 Sp atk 372 Aura sphere Airslash Psychic Extreme speed Porygon Z: Sp atk 402 Spd 279 Psychic Recover Thunderwave Return Gallade: Atk 383 Sp def 329 Leafblade Closecombat Swords dance Psycho-cut Om ni ser nåt som kan förbättras så skriv. Redigerat 15 Augusti 2007 av Water Melon
DarknessGuy Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Skrivet 16 Augusti 2007 Så här ser mitt ut: Electivire: Atk 379 Spd 280 Thunderpunch Icepunch EQ Crosschop Aerodactyl: Atk 309 Spd 394 Icefang Thunderfang EQ Stoneedge Gengar: Sp atk: 394 Spd 319 Destiny bond Hypnosis Dreameater Shadowball Togekiss: Sp def 329 Sp atk 372 Aura sphere Airslash Psychic Extreme speed Porygon Z: Sp atk 402 Spd 279 Psychic Recover Thunderwave Return Gallade: Atk 383 Sp def 329 Leafblade Closecombat Swords dance Psycho-cut Om ni ser nåt som kan förbättras så skriv. till vilket spel menar du? :huh:
Gäst Mushroom Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Skrivet 16 Augusti 2007 d/p, men det går nog bra till alla spel ^^
DarknessGuy Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Skrivet 16 Augusti 2007 d/p, men det går nog bra till alla spel ^^ok jag ska snart ta och kolla mitt team till sapphire. B)
Gäst Mushroom Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Skrivet 16 Augusti 2007 (redigerat) Ska kolla mitt team på diamond... editar då jag kolalt Skuntank@Scope Lens Sludge Bomb Night Slash Flamethrower Memento Ska ha den som ph. sweeper och bara night slash är physcial. Ska byta ut memento också tror jag. Alakazam@Wise Glasses Trick Grass Knot Psychic Calm Mind Ska ha den som Calm mind sweeper. Tycker det är ett väldigt bra moveset för han. Tyranitar@Razor Fang Crunch Thunder Rock Slide Surf En liten chansning att ha med Thunder. Ska nog vara Mixed sweeper. Salamence@Shell Bell Dragon Claw Zen Headbutt Dragon Dance Aerial Ace Ska ha som dragon dancer. Kan nog förbättra movesetet. Meganium@Quick Claw Safeguard Synthetis Razor Leaf Body Slam Tänker ha som en Tank. Vet inte riktigt om movesetet är bra, men jag tycker safeguard är lite onödig. Blaziken@Razor Claw Slash Sky Uppercut Bulk Up Flare Blitz Använder som Bulk Up sweeper. Kanske ska byta ut slash, vet inet mot vad. Redigerat 16 Augusti 2007 av Mushroom
Gäst Weavile Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Skrivet 16 Augusti 2007 Ska kolla mitt team på diamond... editar då jag kolalt Skuntank@Scope Lens Sludge Bomb Night Slash Flamethrower Memento Ska ha den som ph. sweeper och bara night slash är physcial. Ska byta ut memento också tror jag. Alakazam@Wise Glasses Trick Grass Knot Psychic Calm Mind Ska ha den som Calm mind sweeper. Tycker det är ett väldigt bra moveset för han. Tyranitar@Razor Fang Crunch Thunder Rock Slide Surf En liten chansning att ha med Thunder. Ska nog vara Mixed sweeper. Salamence@Shell Bell Dragon Claw Zen Headbutt Dragon Dance Aerial Ace Ska ha som dragon dancer. Kan nog förbättra movesetet. Meganium@Quick Claw Earthquake(är osäker om den kan lära sig det men den borde passa Meganium riktigt bra) Synthetis Razor Leaf Body Slam Tänker ha som en Tank. Vet inte riktigt om movesetet är bra, men jag tycker safeguard är lite onödig. Blaziken@Razor Claw Earthquake då äger den alla B) Sky Uppercut Bulk Up Flare Blitz Använder som Bulk Up sweeper. Kanske ska byta ut slash, vet inet mot vad.
agiyr Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Skrivet 16 Augusti 2007 Skriv teamen tråden betygsätter team så betygsätter jag de och säger vad ni kan göra så att de kan bli bättre.
Rekommendera inlägg