Gäst Andreasswf Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 ok rooms är spel som man har till en emulator tex jag har mario som room och om jag skriver på min emulator i activate room så skriver jag super mario så körs det på datorn ;) fattar du nu rå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 Jag kan ge er en gba emulator med min msn ...kassler heter jag bara Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 men vad e en emulator? tack för det som du redan har skrivit=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 emulator är en fil till datan som gör att man kan spela bla nes spel. men du måste ha en emulator för snes, en för nes mm men det går inte att ladda ner en emulator coh ha både snes och nes spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 Det finns mer än bara Nes! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 Jag hittade en emulator till PS3....meningslöst när det ente ens finns spel till det... De bästa emulatorerna enligt mig är: Till Nes...Jnes, den är bra spelen går utan problem och man kan spara ljud och ta screenshots Till Nintendo 64... Project 64.... Funkar perfekt den med och man kan spara ljud till denna också Till Snes...Zsnes...spelen funkar utmärkt men man kan inte spara ljud Sen kan man fixa en slow-mo och turbo funktion... Till Megadrive...Gens... Spelen funkar bra och man kan spara ljud och bilder och är på svenska! Till Gameboy advance...Visual boy advance... Den bästa emulatorn jag stött på! Går även att spela Game boy spel colour på den och man kan spara ljud, bilder och filmer...den perfekta emulatorn enligt mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 en emulator e en sak som man kan ladda ner på datorn om jag tex laddar ner en emulator som kanske heter nintendo64 emulator då kan jag bara ha nintendo 64 rooms fattar du nurå :) :D :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 Inge olagligt snack här inte.. Tråd låst... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg