Gäst TheOracle Skrivet 9 September 2007 Rapport Skrivet 9 September 2007 Ångrar: Mina 3 bästa skills: Str, Smithing, RC
Luxaxix Skrivet 11 September 2007 Rapport Skrivet 11 September 2007 Troligtvis: Cooking, inte så många som tänker på men... gött med paj ibland eller vad säger ni?? :cool: Defense! Jag brukar slå en hel del p´ker tack vare min rune armour är lvl 50 cb 40 def.. :medieval: smithing, finns en hel del pengar där, lite segt bara.. :zzz:
Ankdamm Skrivet 16 September 2007 Rapport Skrivet 16 September 2007 Slayer <3 Construction! Och pking! Fast pking är ingen skill :( Wc är det tråkigaste som finns man tjänar inte ens bra...
Visual Skrivet 19 September 2007 Rapport Skrivet 19 September 2007 Slayer <3 Construction! Och pking! Fast pking är ingen skill :( Wc är det tråkigaste som finns man tjänar inte ens bra... Och man tjänar bra i Cons då eller ? ;P
Svedda Skrivet 26 September 2007 Rapport Skrivet 26 September 2007 smithing helt klart, försöker satsa på en hög lvl i det och mitt nuvarande mål där är lvl 73 så jag kan göra addy bolts till min c'bow :P men annars är det lite ranged och lite småpyssel med farming och satsa på en högre total lvl :)
Luxaxix Skrivet 22 Oktober 2007 Rapport Skrivet 22 Oktober 2007 Magic och fm Varför är firemaking bra för? hjälpa noobs på karamja eller? :P
erik00700 Skrivet 23 Oktober 2007 Rapport Skrivet 23 Oktober 2007 vilka skills gillar ni mest? själv gillar jag mining och smithing! B) Jag tycker fishing å cooking B) för om man kan fiska shark blir man rik yeee B) Magic och fm menar du fire making elr ... Först tänkte jag Fuska Mynt HAHAHA! :lol: Ångrar: Mina 3 bästa skills: Str, Smithing, RC vad är du i RC för om man är typ 99 i rc blir man JÄ*LIGT RIK för då får man 10 air runes för 1 ecence men man kan ju också göra law å det är bra ;)
Rekommendera inlägg