Gäst TheOracle Skrivet 9 September 2007 Rapport Dela Skrivet 9 September 2007 Ångrar: Mina 3 bästa skills: Str, Smithing, RC Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 11 September 2007 Rapport Dela Skrivet 11 September 2007 Troligtvis: Cooking, inte så många som tänker på men... gött med paj ibland eller vad säger ni?? :cool: Defense! Jag brukar slå en hel del p´ker tack vare min rune armour är lvl 50 cb 40 def.. :medieval: smithing, finns en hel del pengar där, lite segt bara.. :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 16 September 2007 Rapport Dela Skrivet 16 September 2007 Slayer <3 Construction! Och pking! Fast pking är ingen skill :( Wc är det tråkigaste som finns man tjänar inte ens bra... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Visual Skrivet 19 September 2007 Rapport Dela Skrivet 19 September 2007 Slayer <3 Construction! Och pking! Fast pking är ingen skill :( Wc är det tråkigaste som finns man tjänar inte ens bra... Och man tjänar bra i Cons då eller ? ;P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Estevan137 Skrivet 24 September 2007 Rapport Dela Skrivet 24 September 2007 Hmm, Ranged och Mage B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 24 September 2007 Rapport Dela Skrivet 24 September 2007 Fishing, crafting tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Em0Iz4Atreyu Skrivet 26 September 2007 Rapport Dela Skrivet 26 September 2007 Magic och fm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 26 September 2007 Rapport Dela Skrivet 26 September 2007 smithing helt klart, försöker satsa på en hög lvl i det och mitt nuvarande mål där är lvl 73 så jag kan göra addy bolts till min c'bow :P men annars är det lite ranged och lite småpyssel med farming och satsa på en högre total lvl :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragonclaw Skrivet 22 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2007 Typ alla :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jilde94 Skrivet 22 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2007 nu är det agility OCH combat (69) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 22 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2007 Magic och fm Varför är firemaking bra för? hjälpa noobs på karamja eller? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
erik00700 Skrivet 23 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2007 vilka skills gillar ni mest? själv gillar jag mining och smithing! B) Jag tycker fishing å cooking B) för om man kan fiska shark blir man rik yeee B) Magic och fm menar du fire making elr ... Först tänkte jag Fuska Mynt HAHAHA! :lol: Ångrar: Mina 3 bästa skills: Str, Smithing, RC vad är du i RC för om man är typ 99 i rc blir man JÄ*LIGT RIK för då får man 10 air runes för 1 ecence men man kan ju också göra law å det är bra ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg