Clio Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 <_< ´Någon här som vad man ska göra för att kunna pimpa i CJ:s garage ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 Pimpa? då menar du fixa bilen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clio Skrivet 17 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 aa , han har juh ett garage i san fierro Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 17 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 Man kan pimpa den nära garaget, inte i tyvärr. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reaper01 Skrivet 26 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2007 går väl inte pimpa i nåt garage som man äger :huh: :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCheater Skrivet 3 September 2007 Rapport Dela Skrivet 3 September 2007 gta forumet? flytta! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 21 September 2007 Rapport Dela Skrivet 21 September 2007 Hoppas ni pimpar bra för ni har inte sett min pimping här på bilden!!(H) ^^ <-------------- oj vänta jag ska inte ha den bilden!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BigGroter Skrivet 22 September 2007 Rapport Dela Skrivet 22 September 2007 Visa då, du som skryter så mycket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 22 September 2007 Rapport Dela Skrivet 22 September 2007 går väl inte pimpa i nåt garage som man äger :huh: :huh: Det sa jag aldrig. Jag sa att nära garaget i San Fierro finns det en sån där Pimp verkstad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jesper93 Skrivet 22 September 2007 Rapport Dela Skrivet 22 September 2007 går väl inte pimpa i nåt garage som man äger :huh: :huh: Det sa jag aldrig. Jag sa att nära garaget i San Fierro finns det en sån där Pimp verkstad. precis åk upp för en backe och där finns det det ligger nära huset som aldrig går att köpa fören man klarat bilskolan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 22 September 2007 Rapport Dela Skrivet 22 September 2007 (redigerat) http://www.fuskbugg.se/pub/misc/__________________________________________________________________________Untitled-1.jpg Bara några bilar går att pimpa, Jester bl.a Redigerat 22 September 2007 av Fality Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg