Lynott Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 När jag lirar wow(har igång iTunes också) så efter ett tag så blir det "entering sleeping mode" och det blir helt svart på skärmen, fast man hör ändå musiken efter ett tag så startas datorn om. Vad kan detta bero på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DefqoN Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 Du har typ inte rört på musen och sånt på en stund.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 16 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 Nej, satt och spelade helt normalt... dock så har vi energi sparande så dator n stänger av sig själv efter ca 30-40 min Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 17 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 Kan väll bero på det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 17 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 Kan väll bero på det då?Förutom att jag inte hade släppt musen mer än typ 5sec Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 17 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 Nej, satt och spelade helt normalt... dock så har vi energi sparande så dator n stänger av sig själv efter ca 30-40 minStänger den av sig efter 30-40 minuter?Tänk om man håller på med något viktigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 17 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 Nej, satt och spelade helt normalt... dock så har vi energi sparande så dator n stänger av sig själv efter ca 30-40 minStänger den av sig efter 30-40 minuter?Tänk om man håller på med något viktigt? Om man inte har rört musen efter 30-40 minuter (jesus :huh: )Back to my problem now? Samma sak händer när jag spelar andra spel också som AOM m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.