litetill Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 jag har tagit bosskey ska till bossen moste setta igong flekten så kloshots propelrarna startar problemetär att jag vet inte hur man startar fleckten :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
litetill Skrivet 16 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 hjälp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 :rolleyes: Många som har problem med det här, sjätte gången jag hjälper med det nu. Gå till rummet ovanför huvudrummet (alltså där Big Key var). Där är det ett nättak, skjut fast i det och hissa dig sen ner i rummet nedanför (som alltså är huvudrummet). Kolla mot norr, där det är en stor fläkt i väggen. I taket mellan dig och väggen så är det en nätboll, Clawshota fast dig i den och ta på dig Iron Boots. Då startar den stora fläkten på väggen. Den fläkten blåser på snurrorna utanför norra dörren och du kan använda dem för att ta dig över. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
litetill Skrivet 16 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 har provat når inte med clowshoten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 Vad når du inte med Clawshoten? Det är iallafall så som jag skrev som man ska göra där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannneee Skrivet 17 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 Då måste du ju högre upp prova att clawshota dig upp på en av pelarna runt om kring och prova där ifrån Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 17 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 Nej, man når inte från pelarna. Man måste hänga från nätet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannneee Skrivet 18 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2007 Kanske det jag kommer inte riktigt ihåg :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg