Apakalsong Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 Hej undrar en sak när jag startat datorn o går in på min användare så har Skrivborts underlägget ändrat färg från vit till ljus grå o då undrar jag hur ändrar man på de? om ni vill kan jag skicka bild om ni inte fattar vad jag menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reaper01 Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 ja gärna :huh: ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 16 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 (redigerat) så här ser det ut när jag har loggat in, men igentligen ska det va vitt istället för ljusgrått. o jag undrar så att man kan ha vitt hela tiden. det blir bara såhär med denna bild :( fattar du? http://nyx.bogg.org/files2/x74zy_PICT1241.JPG Redigerat 16 Augusti 2007 av Caruru Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reaper01 Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 hmmm...jag vet faktist inte hur du ska göra efter som att jag inte vet hur det egentlien ska se ut men kolla så att montorns intsällningar är rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 16 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 hur gör man de da? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 17 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 Det brukar finnas små knappar på din skärm (det är den som kallas monitor). Bredvid vissa av dessa knappar finns det an sol och en måne. Prova dig fram genom att klicka på dessa knappar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 17 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 finns ingen sol eler måne Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 17 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 VLC SKA stödja mkv filer sammt ogm filer du kanske inte har rätt videocodec installerat.... föresten VCL :huh: du menar väl VLC finns ingen sol eler måneOk, då har du ingen gammal skärm då.Men det brukar finnas knappar på nedre delen av skärmramen. Peta lite på dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 17 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 (redigerat) På vissa skärmar är det att man ska klicka ut en "meny" så är det på en av mina datorer.. Där kan du nog ändra kan du inte länka till en sort av din skärm :) Redigerat 17 Augusti 2007 av InTech Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 18 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2007 På vissa skärmar är det att man ska klicka ut en "meny" så är det på en av mina datorer.. Där kan du nog ändra kan du inte länka till en sort av din skärm :) va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 18 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2007 Prova vicka på strömkontakten till skärmen (där sladden går in i skärmen) och kanske även på DVI eller VGA-sladden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 20 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2007 har bärbar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.