veken Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 1. hur funkar en trainer? spelet heter diablo II om nu undrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 En trainer är ett prog som ändrar variabler i spelen. Ofta är det sparat var i minnet spelet lägger vissa variabler, och därför enkelt att ändra. Men att fuska i spel är inte kul, inte länge iaf. Tänk på det;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
veken Skrivet 16 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 men hur ställer man in så man får te x högre lvl mäktiga vapen och så??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 Beror på trainer. Du startar oftast trainern, och trycker på valfri funktion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 ofta genvägar på F-knapparna som gör olika saker. Om du inte laddar in en sparfil och ändrar därifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
veken Skrivet 16 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 okej tack så mycket :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 17 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 (redigerat) man kan göra egna trainer med program. hade ett sånt men jag förstod inte riktigt, det var nått år sen här hitta jag en lista på program där man gör trainer: länk, den jag använde för länge sen var magic trainer creator kom jag ihåg Redigerat 17 Augusti 2007 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 17 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 haha, den använde jag också för skitlänge sen, tider det. Fick den aldrig att funka, men hur gammal var jag? 11 kanske... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.