Hoppa till innehåll

Intro!


Moviemaker
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag skulle vilja ha ett tips till intro till min debutfilm! Den handlar om en mans liv bara! Ifall ni har ett tips, så säg det, PLEASE.

Beror på hur introt ser ut. Villket tempo, miljö, ljud, klippning osv. Svårt att säga då man ej sett introt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är det jag behöver hjälp med Cyper! Det är GTA SA!

Förstod nästan att det var GTA SA. Det är svårt att hitta rätt musik. Dock kan man lyckas bra om man gör det. Det är svårt för mig att hjälpa då jag inte vet hur klippet ser ut. Vad han CJ för kläder, förresten?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alltså det jag behöver hjälp med är att komma på hur introt ska se ut! Förlåt om ni missförstod! Ni trodde kanske att jag behövde något till! Beskrivning till filmen har jag redan berättat om! Och en grej till, måste man ha tillstånd för någonting när man lägger ut en film på internet man gjort via Fraps? Skulle vara tacksam om jag fick svar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alltså det jag behöver hjälp med är att komma på hur introt ska se ut! Förlåt om ni missförstod! Ni trodde kanske att jag behövde något till! Beskrivning till filmen har jag redan berättat om! Och en grej till, måste man ha tillstånd för någonting när man lägger ut en film på internet man gjort via Fraps? Skulle vara tacksam om jag fick svar.

Du behöver inget tillstånd. Kan på rak arm inte skriva hur introt skall se ut.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tack Cyper! Sen har jag en fråga om någon kan ge en länk till camhack! Och den som lägger upp länken, (och alla andra förstås)please berätta för mig hur man använder camhacken! Please :)

http://grandtheftauto.filefront.com/file/G..._Hack_v11;44918

 

Har ingen aning hur man använder det. Spelar aldrig GTA spel på PC.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...