Dretskit Skrivet 18 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2007 Tack för tipsen. Nu kan jag fylla på mina tändare och bränna ner något. Vad skönt, hoppas du brinner inne. Jag var mer inriktad på att tända på dig. :/ Är inte homosexuell så det blir svårt. Du ser iallafall ut att vara homosexuell. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 18 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2007 Har du sett han eller? Mmm butan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 19 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2007 men käft, lyssna på Xade, inge mer offtopic! ( det där med tända på var kul lol ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 20 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2007 Jag har alltid undrat vad man har anmälningsknappen till... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 22 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2007 Tack för tipsen. Nu kan jag fylla på mina tändare och bränna ner något. Vad skönt, hoppas du brinner inne. Jag var mer inriktad på att tända på dig. :/ Är inte homosexuell så det blir svårt. Du ser iallafall ut att vara homosexuell. :/ :/ Skenet bedrar då, för jag har flickvän. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.