Gäst nissling Skrivet 17 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 Sorry för det där med alla stora bokstäver i början, men jag behöver verkligen hjälp. Jag har letat i minst 4 månader efter spelet Zero "All Your Base Are Belong To Us" Wing till Mega Drive men jag kan aldrig hitta det. Det finns hos Gamereplay, men det är ju asdyrt där. Det finns aldrig på tradera men vet ni någon annan sida där man kan köpa spelet? Ps. Det måste Pal versionene och inte Jap versionen eller Usa versionen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 31 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2007 Du får nog punga ut och betala dyrt om du vill ha det. Eftertraktade spel blir inte billiga. Så enkelt är det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 1 September 2007 Rapport Dela Skrivet 1 September 2007 Hur dydt tror du? 500 kr eller mindre? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 5 September 2007 Rapport Dela Skrivet 5 September 2007 antagligen 500kr och neråt, tror jag, spelet må vara eftertraktat, men inte svindyrt, sen beror det ju på skicket... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Delorean Skrivet 6 September 2007 Rapport Dela Skrivet 6 September 2007 jag har zero wing ROM och det är jätte tråkigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tasaar Skrivet 6 September 2007 Rapport Dela Skrivet 6 September 2007 jag har zero wing ROM och det är jätte tråkigt.skiter väl vi i, han frågade om nån hade spelet inte om hur det var Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 6 September 2007 Rapport Dela Skrivet 6 September 2007 jag har zero wing ROM och det är jätte tråkigt. Är det till Mega Drive eller till TurboGrafx? Rom är inte någo vidare kul. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 7 September 2007 Rapport Dela Skrivet 7 September 2007 kolla ebay om du kan hitta det (= Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 8 September 2007 Rapport Dela Skrivet 8 September 2007 kolla ebay om du kan hitta det (= Jag kollar där varje dag men kan inte hitta det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 10 September 2007 Rapport Dela Skrivet 10 September 2007 http://cgi.ebay.com/ZERO-WING-import-SEGA-...VQQcmdZViewItem Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 13 September 2007 Rapport Dela Skrivet 13 September 2007 http://cgi.ebay.com/ZERO-WING-import-SEGA-...VQQcmdZViewItem men det står ju USA där, den måste va pal Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 15 September 2007 Rapport Dela Skrivet 15 September 2007 ah sry, läste inte första inlägget så noga >< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg