Gäst Weavile Skrivet 17 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 (redigerat) När jag har Pm:a en person några gånger kan det komma upp "Den här medlemmen har valt att vara onåbar".Varför kommer det upp nåt sånt för? PS.När jag frågat dom via GB säger dom att dom inte har gjort nåt.DS Oj,fel forum. Redigerat 17 Augusti 2007 av Weavile Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kokkaburra Skrivet 20 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2007 http://www.fuska.se/forum/index.php?act=UserCP&CODE=04 Kontrollera att det står "Ja" på PM-val där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 21 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2007 Det kan även vara att han eller hon har en full pm inkorg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 21 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2007 borde inte va det eftersom det står att den har valt sig själv "onåbar" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 30 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2007 (redigerat) http://www.fuska.se/forum/index.php?act=UserCP&CODE=04 Kontrollera att det står "Ja" på PM-val där. Ska kolla om det fungerar...Det fungerade inte. Goreinhaled o WASD:Kolla vad jag skrev i första inlägget. Redigerat 1 September 2007 av Weavile Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 8 September 2007 Rapport Dela Skrivet 8 September 2007 (redigerat) Hallå?Inte ens admin som hjälper mig?Vad är det här?Sry för dubbel inlägget fast jag trodde att den skulle fasna i den senaste. Redigerat 8 September 2007 av Weavile Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 8 September 2007 Rapport Dela Skrivet 8 September 2007 kanske du har gjort nåt fel eller tryckt fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 9 September 2007 Rapport Dela Skrivet 9 September 2007 Nej,jag har kollat så allt står rätt till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.