Johkie Skrivet 21 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2007 nja... använd den bästa du har... Men tryck liksom på både X och triangeln sammtidigt så går de ännu bätre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sinna Skrivet 21 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2007 ok det kanske var därför jag inte klara den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 21 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2007 .... Yiaz... Du har ju liksom sagt till mig att du tyckte Xaladin var svår :/ de sa du när du körde kh2 mkt.oops... de glömde ja xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 21 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2007 Hehe sån är du Yiaz :P glömmer saker hela tiden =D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sinna Skrivet 25 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2007 men vad ska man göra när man möter xaldin i beast castle Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 26 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2007 Är du redan där??? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sinna Skrivet 26 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2007 vadå redan? har inte spelat sen jag skulle möta demyx men klarade han nånstans den här veckan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 26 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2007 ehm... fattade inte riktigt vad du sa där .P men du ska använda samma teknik på Xaldin. Mkr triangeln och ännu mer Kryss. Men du måste tajma in de lite mer här. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sinna Skrivet 27 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2007 ok :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg