TecWizard Skrivet 1 Februari 2008 Rapport Skrivet 1 Februari 2008 Men pröva med Media Manager for PSP. När man installerar så är det på japanska men när du kör programet så är det på engelska. Om ni inte fårstår när ni installerar så är det precis som vanligt next och fylla i att ni accepterar avtalet. Färdigt
TheCheater Skrivet 1 Februari 2008 Rapport Skrivet 1 Februari 2008 suck... Stefan_Fox har rätt hela tiden: 1. Koppla in din psp via en USB-kabel och tryck på USB-Connection i settings på din psp. 2. När PSP:n kommer upp i "den här datorn" som borde heta "Flyttbar Disk" kanske något annat. 3. Nu går du in på den diskenheten och trycker sedan på "PSP". 4. Skapa mapparna "MUSIC" "PHOTO" om de inte i mappen. OBS! var noga med stavning! 5. Nu kan du lägga in musik och bilder i din psp, det e enkelt! bara dra din bild till PHOTO mappen. För filmer så rekomenderar jag att ladda ner det här programmet från DOWNLOAD.COM: klicka här! med detta program kan du transformera valfria filmer till rätt format till din psp, ljudkvalité, bildkvalité och storlek går att ställa in! följ därefter instruktionerna i programmet!
TecWizard Skrivet 1 Februari 2008 Rapport Skrivet 1 Februari 2008 suck... Stefan_Fox har rätt hela tiden: 1. Koppla in din psp via en USB-kabel och tryck på USB-Connection i settings på din psp. 2. När PSP:n kommer upp i "den här datorn" som borde heta "Flyttbar Disk" kanske något annat. 3. Nu går du in på den diskenheten och trycker sedan på "PSP". 4. Skapa mapparna "MUSIC" "PHOTO" om de inte i mappen. OBS! var noga med stavning! 5. Nu kan du lägga in musik och bilder i din psp, det e enkelt! bara dra din bild till PHOTO mappen. För filmer så rekomenderar jag att ladda ner det här programmet från DOWNLOAD.COM: klicka här! med detta program kan du transformera valfria filmer till rätt format till din psp, ljudkvalité, bildkvalité och storlek går att ställa in! följ därefter instruktionerna i programmet! Så som du berskriver gör jag iallafall jag för det är enklast. och du har helt rätt. Varför de får ett fel meddelamde är bara konstigt.
Rekommendera inlägg