Bollklas Skrivet 18 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2007 tja nån som vill vara med ? adda MSN/email : [email protected] Vi behöver : En hemsida, servrar o spelare :P Vi lirar 1.6 å source Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
denniz Skrivet 19 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2007 jag skulle vilja vara med B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bollklas Skrivet 19 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2007 okej :D adda min msn : [email protected] eller adda steamnamn : bollklas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 21 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2007 synd att mitt Cs dampar :unsure: men om det slutar så kanske jag kan prov spela,jag är inte så bra längre <_< . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bollklas Skrivet 25 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2007 okej ;) bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bollklas Skrivet 29 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2007 Ingen mer som vill vara med? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 29 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2007 Jag kan vara med, jag kan skapa hemsida, även server, jag har rätt så mycket pengar så det blir inte några problem, jag har servers på dessa spel(online) Return to castle of wolfenstein/enemy territory. Call of Duty 1/2. CS. F.E.A.R. C&C Renegade. Jag har bokat till, en till CS server/som stöder fusk användning), och en server till WOW/min kusin ska hjälpa mig med den. Så jag kan bli med i clanen =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bollklas Skrivet 30 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2007 Det är riktigt trevligt :) adda min msn, du ser den lite högre upp där ;) så kan vi snacka lite mer nogrant Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
som2ht Skrivet 30 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2007 jag skulle kunna joina men jag spelar inte dom så mycke spelar mest gmod :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bollklas Skrivet 30 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2007 hehe, okej :P fast vi spelar ju CS 1.6 och Source :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
som2ht Skrivet 31 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2007 k mitt steam dampa igår så jag har inga spel längre :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bollklas Skrivet 1 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 September 2007 Okej "/ har du testat att installera om steam eller bara installera om spelen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg