chaz Skrivet 18 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2007 :cry: hej ja bara måste ha hjälp med hur man får bort gubben som säger att dom gör om vägen i "valor lakefront" bara måste förbi :P . svara hjärna! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 20 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2007 Jag fattar inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 20 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2007 Du menar vägen till Sunnyshore City? Isåfall måste du möta Dialgia/Palkia och få de 7 första gymnålarna... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 20 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2007 Fel forum, flyttas... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
arneallla Skrivet 25 September 2007 Rapport Dela Skrivet 25 September 2007 du måste typ mötta team galactik någon stans och klara några gym.(när du klarat ligan kan du mötta en legendarisk poemon där) :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 25 September 2007 Rapport Dela Skrivet 25 September 2007 man måste inte klara ligan för att få Azelf,Mesprit och Uxie. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 25 September 2007 Rapport Dela Skrivet 25 September 2007 Dom finns där när man släpt ut dom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 26 September 2007 Rapport Dela Skrivet 26 September 2007 Man släpper ut dom i Team galatics bas man får masterball där också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst onix8 Skrivet 28 September 2007 Rapport Dela Skrivet 28 September 2007 gjorde för 5 minuter sen nu kan jag gå till shynnchore city lånade en pokemon i lv 60 av min kompis så det blir enklare på gymmet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
arneallla Skrivet 2 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2007 jag behövde klara ligan för att fånga de :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst onix8 Skrivet 2 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2007 ja kan jag fånga dom nu innan jag har klarat ligan :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 2 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2007 gjorde för 5 minuter sen nu kan jag gå till shynnchore city lånade en pokemon i lv 60 av min kompis så det blir enklare på gymmetAllt som behövs är en bra ground attack. Min Torterra med EQ fick ta det gymmet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg